Uncategorized

Bloggerlar “N”lerini seçiyor!

Yine mimlenmişim, yaşasın!

Hem Sitare, hem de Nilhan sobelemiş beni. Nilhan “En çok kendini anlatan blogger” kategorisinde, Sitare ise “En çok keyiflendiren blogger” olarak ödüle layık görmüş beni 🙂 İlk kez, çiçeği burnunda bir yazarken mimlenmiş, nedense çok heyecanlanmıştım. Arkadaşlarıma teşekkür ediyor ve ödül törenine geçiyorum. Bu arada bir not: Bazı bloggerların mim yazmaktan hoşlanmadıklarını biliyorum. O yüzden eğer adınız listede varsa ama mim olayına girmek istemiyorsanız, dert etmeyin. İtalik kategoriler benim eklediklerim. Kurallar metnini de dayanamayarak biraz revize ettim 🙂

Kurallar:

• Yazının başlığı “Blogger “N” lerini seçiyor” şeklinde olmalı.

• Her kategori için en fazla üç seçim yapabilirsiniz. (Sadece bir kategori için, üçten fazla isim yazma hakkınız var)

• Ekstra bir kategori daha ekleyip seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken mümkünse seçiminizi en güzel, en akıllı, en zeki gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz ama burada genel seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi (genelde) sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuçlara varabileceğimiz kategoriler olmalı.

• Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınızın okunduğuna dair, sahibi tarafından yorum bırakılması gerekir. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş olursunuz.

• Listede ismi olan herkes mimlenmiş sayılır.

İşte benim seçimlerim

En iyi tasarıma sahip blogger : İki Peri Masalı, Tibet Diyarı
En güncel blogger : BlogcuAnne
En faydalı blogger: İyi Fikir Atölyesi
En çok gezen blogger: Gulcince
En çok bilgilendiren blogger : Pratik Anne
En çok kendini anlatan blogger : Rüzgar’ın Fısıltısı, Sitare,
En çok eğlendiren blogger : Olmadık İşler Peşinde
En çok yorum yapan blogger : Kayıtsız, şartsız, tartışmasız DeliAnne
En çok kendini özleten blogger : Sevgili gelinimiz Çalışan Gebe
En lezzetli blogger: Sütüme Sarelleme Karışma
En vefalı blogger: DeliAnne, Nilhan, Senem, BAP, No: 27Rüzgar’ın Fısıltısı, Küçük Mucizeler, Ela, Minik Kartal, Anne Büyürken, Kitapçokseveranneİçimizdeki Karnaval, Seyyaf’ın Annesi, Anne Kraliçe
En hamile blogger: Tüten

Etiketler

“Bloggerlar “N”lerini seçiyor!” için 29 yorum

  1. “vefalı” kategorisini çok beğendim 🙂 bu arada bu mim olayını birkaç blogda görmüştüm ama böylesi bana denk geleceğini hiç düşünmemiştim açıkçası.
    blog aleminde çok fazla bildiğim, gezdiğim blog olmadığı için bu N’ler kategorisinde de yazabileceğim bir liste olmayacağından ötürü bu ilk mim’den uzak durmak zorunda kalacağım. Affen…

  2. Heyyy hiç ama hiiiç ummadığım bir anda adımı görünce acayip bi sevinç kapladı içimi..Vefalı görülmek çokta hoşuma gitti..Çok teşekkür ederim Görkem ..Ne yapılır ne edilir tam bilemiyorum ama en kısa zamanda bi hal çaresi bulurum inşlh..:)Sevgiler…

  3. aaaa bayram hediyeme de bakın siz 🙂 İlk kez mimleniyorum hep de merak etmişimidir bu mim ne ola ki niye 🙂 Çok teşekkür ederim Görkemcim. Seçimlerinde çok yerinde olmuş şimdi hemen ben de kendi blogumda yer vereyim.
    Sevgilerimle

  4. mimlenmişim yaşasın! çok teşekkür ederim, çok sevindim… yine yollarda düştüm, lezzet dolu serüvenler peşindeyim… hele bir geri geleyim en kısa sürede dönmeye gayreet edeceğim! çok sevindim… sevgilerimle! size de sevdiklerinizle mutlu bir bayram dilerim

  5. aaa Gorkem cok tesekkurler!
    Onca gezmek bak bir de boyle sevindirdi beni 🙂
    Cok tesekkur ediyorum en kisa zamanda yazacagim insallah 🙂
    sevgiler

  6. aaaa, ben ödül törenini kaçırmışımmmm :((((
    çok teşekkür ediyorum, tasarımım beğenildiği için gurur duydummmm :))))

  7. Çok teşekkür ederim benim blogumun tasarımını beğendiğin için 🙂 Tatildeydim bu yazıyı okuduğumda ve sonra cevap yazamadım. Ancak şimdi yazabiliyorum.

  8. bu sobe’ye icabet edemedim, çok özür dilerim senden… ama takip ettiğimi bil ne olur, baştansavma yazmak istemedim, ders çalışmaktan fırsat bulup da kafamı toplayamadım aslında…

Yorum bırakın